Jäsenedut

Henkilöjäsen
Yli vuosi vain 59 euroa!

Hinta sisältää seuraavat voimassa olevat jäsenedut – tarkista tarkempi lajiyhteisön jäsenmaksu ja -edut kunkin yhteisön omilta nettisivuilta, joillakin yhteisöillä jäsenhinta voi olla erilainen:

• Valmentaja -lehti (6 numeroa)
  • e-Valmentaja (11-17 numeroa )
  • Jäsenkirjeet sähköisesti tai postitse (2 kertaa vuodessa)
  • Etuasema Suomen Valmentajien omiin koulutuksiin valittavien joukossa
  • VK-Kustannuksen kustantamat kirjat kanta-asiakashintaan
  • Vuoden jäsenyyden jälkeen mahdollisuus anoa valmentajatukea esim. koulutukseen ulkomailla
  • Sovituilla Urheiluopistoilla valmentajahinnasto (Lapin, Kisakallion, Kuortaneen, Pajulahden ja Vuokatin urheiluopistot)
  • polttoaine- ym. alennuksia ST1- ja Shell -asemilta
  • Fitran hyvinvointi- ja liikuntakirjoja 25% alennuksella
  • PT-Studion vuosilisenssi 25% alennuksella
  • Gymstick Liikuntapalveluiden nettikaupan normaalihintaisista tuotteista 20% alennus (www.treenikauppa.fi)
  • Urheilijan itsesääntelyohjelmat äänitteet – Mielikuvaharjoitus ja Rentoutus – cd-levyinä 20% jäsenalennushintaan, tilaukset osoitteesta: matti.kaski@clearmind.fi
  • Coach Collection -asujen käyttöoikeus

Jäsenetuihin oikeuttavat koodit löytyvät vain jäsenille tarkoitetusta jäsenhuoneesta!

Erikoistarjous 1-tason valmentajakoulutuksen käyneille UUSILLE JÄSENILLE ensimmäinen jäsenvuosi 35 euroa vuoden 2017 loppuun. Hintaan sisältyy:

• Valmentaja -lehti (6 numeroa)
  • e-Valmentaja (11-17 numeroa )
  • Jäsenkirjeet sähköisesti tai postitse (2 kertaa vuodessa)
  • Etuasema Suomen Valmentajien omiin koulutuksiin valittavien joukossa
  • Jäsenhintaiset koulutukset, Valmentajapäivät, seminaarit ja omat koulutusmateriaalit sekä VK-Kustannuksen kustantamat kirjat
  • Sovituilla Urheiluopistoilla valmentajahinnasto ((Lapin, Kisakallion, Kuortaneen, Pajulahden ja Vuokatin urheiluopistot)
  • polttoaine- ym. alennuksia ST1- ja Shell-asemilta
  • Fitran hyvinvointi- ja liikuntakirjoja 20% alennuksella